jtosay

  • ۰
  • ۰
طرح درس سالانه مطالعات اجتماعی، هدیه های آسمان و فارسی پایه سوم .

طرح درس سالانه مطالعات اجتماعی، هدیه های آسمان و فارسی پایه سوم . طرح درس سالانه مطالعات اجتماعی، هدیه های آسمان و فارسی پایه سوم فرمت فایل : ورد تعداد صفحات : 16 آشنایی وپر کردن فرم مشخصات از روی شناسنامه پرکردن فرم علایق و استعدادهای مربوطه به خود مقایسه فرم خود با هم کلاسی ها و پیدا کردن شباهت ها و تفاوت ها پیدا کردن مدارک و شواهدی دوباره تغییرات خود از زمان کودکی تاکنون (خط زمان ) معرفی کامل خود و دوستان در جمع و ادامه و دانلود

مقایسه تاثیر تدریس به روش سخنرانی با سخنرانی به روش سنتی بر میزان یادگیری .

مقایسه تاثیر تدریس به روش سخنرانی با سخنرانی به روش سنتی بر میزان یادگیری . مقایسه تاثیر تدریس به روش سخنرانی با بازخورد و سخنرانی به روش سنتی بر میزان یادگیری و کیفیت تدریس فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 10

مشکلات املاءنویسی دانش آموزان وروش شناسایی آن ها .

مشکلات املاءنویسی دانش آموزان وروش شناسایی آن ها . مشکلات املاءنویسی دانش آموزان وروش شناسایی آن ها فرمت فایل : ورد تعداد صفحات : 16 مقدمه شنیدن و خواندن وسیله ایست برای پی بردن به افکار دیگران و گفتار و نوشتن وسیله ایست برای آگاه ساختن دیگران از مقاصد و افکار خود. بنابراین تمام کوشش هایی که در زمینه آموزش زبان دردبستان انجام می گیرد باید در جهت پرورش مهارت های چهارگانه آن یعنی شنیدن، گفتن، خواندن و نوشتن باشد . بیان مساله : در مدرسه شهید آوینی در روز یکشنبه همراه معلم به کلاس رفتیم و در زنگ پنجم املا داشتیم من از درس هشتم از فارسی به بچه املا گفتم در هنگام گفتن مشکلات دیدم که بچه ها در املا نوشتن مشکل داشتند که در زیربیان می کنم . عمده ترین مشکل املایی دانش آموزان : الف) نارسانویسی : ۱ ) نارسانویسی به وضعیتی اطلاق می شود که دانش آموزان قواعد نگارشی در هنگام نوشتن رعایت نمی کنند، تمام کلمه یا بخشی از حروف آن را نمی تواند هم اندازه و هم شکل طبق قواعد نگارشی بنویسد، همچنین نارسایی آموزش در مورد استثناها و قواعد نگارشی جزو این دسته از مشکلات است . مثل نوشتن کلمه ی بندگی ب

گزارش کارورزی، گزارش فیزیکی، آموزشی، عاطفی .

گزارش کارورزی، گزارش فیزیکی، آموزشی، عاطفی . گزارش کارورزی، گزارش فیزیکی، آموزشی، عاطفی فرمت فایل : ورد تعداد صفحات : 36 وضعیت مکان آموزشگاه : این آموزشگاه در میدان امام خمینی نبش کوچه اول می باشد. از هر سمت به منزل مسکونی منتهی می شود . وضعیت کمی ساختمان : درب ورودی آموزشگاه در سمت شمال روبروی منازل مسکونی در کوچه قرار دارد. دارای دو درب با فاصله ای 10 متری می باشد. که یکی از آنها 4 متر و دیگری 5/2 متر می باشد. درب کوچک برای ورود و خروج دانش آموزان، مدیر، معاون، کارکنان، اعضای پرسنلی در نظر گرفته شده است و درب بزرگ نیز برای ورود و خروج وسیله نقلیه کارکنان و دانش آموزان تعبیه شده است . متاسفانه به دلیل فضای محدود این آموزشگاه کارکنان وسایل نقلیه خود را در کنار آموزشگاه پارک می کنند . تابلوی مدرسه: در بالای درب بزرگ آموزشگاه نصب گردیده، در روی تابلو، نام آموزشگاه و یک سخن از مقام معظم رهبری درج گردیده است . بعد از ورود به آموزشگاه در سمت شمال غرب دوچرخه های دانش آموزان است و در قسمت جنوب غرب سرویس بهداشتی قرار دارد . حیاط آموزشگاه : هم فضایی است برای تفریح و هم به عنوان زمین

کارورزی4 شیمی .

کارورزی4 شیمی . کارورزی4 شیمی فرمت فایل : ورد تعداد صفحات : 20 انجام گروه بندی در آموزش شیمی بسیار اهمیت دارد گرچه ممکن است گروه بندی وقت زیادی بگیرد و در کلاس همهمه ایجاد کند اما دستاورد های خوبی هم دارد و ان این که دانش آموزان خودشان به کشف موضوع می پردازند علاوه بر این گروه بندی ها و کلا کارهای مشورتی از این قبیل باعث هم افزایی خواهد شد چون بچه بر سر نظرات هم بحث میکنند. این بدان معناست که اگر دانش آموزی مسئله ای را نفهمیده هم گروهی او که درسش بهتر است می تواند موضوع را برای او توضیح دهد بنابراین با این کار از دو موتور برای یادگیری دانش آموز استفاده کرده ایم یکی معلم و یکی از هم گروهی های دیگر او. با تدابیری می توان کاری کرد که اتلاف وقت هم کم تر شود اگر در همان جلسه اول گروه بندی را انجام دهیم دیگر لازم نیست هر جلسه وقتمان را برای این کار تلف کنیم باید در نظر داشته باشیم در چینش گروه ها اصل تساوی داشتن رعایت شود یعنی حتما دانش آموزان زرنگ و متوسط و ضعیف به طور مساوی بین گروه ها تقسیم شوند تا یک گروه خیلی قوی و یک گروه خیلی ضعیف نشود استفاده دیگیری که از

کارورزی 2 اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش آموز در کلاس .

کارورزی 2 اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش آموز در کلاس . کارورزی 2 چگونه توانستم (رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه مجید را در کلاس اصلاح کنم ) فرمت فایل : ورد تعداد صفحات : 13 چکیده : در روز اول مهر در کلاس متوجه پسری شدم که نا آرام و ناسازگار بود و مرتب به دیگران پرخاشگری میکرد کارهای او را زیر نظر گرفتم و متوجه شدم که این نوجوان در این چند ساله همین رفتارها را داشته و باعث آزار و اذیت دیگران بوده است. به طوریکه بچهها از کنار او بودن رنج میبردند، چون از اذیتهای او درامان نبودند، به همین خاطر با او بازی نمیکردند، او را در جمع خود راه نمیدادند، در کنار او نمینشستند، در گروههای تدریس به سختی او را قبول میکردند ، هر گاه جایی برای او در کلاس در نظر میگرفتم صدای اعتراض دیگران بلند میشد . طی تحقیقات مستمر به این نتیجه رسیدم که او از کودکی از حمایتهای بی رویه پدر برخوردار بوده، پدر و مادر برای تربیت او همسو نبوده و او نیز از این رفتار سوء استفاده کرده و رفتارهای زشت و ناپسندی از خود بروز داده است . چون پرخاشگری&z

گزارش کارورزی۲ (طراحی فعالیت های یادگیری) .

گزارش کارورزی۲ (طراحی فعالیت های یادگیری) . گزارش کارورزی ۲ ( طراحی فعالیت های یادگیری ) فرمت فایل : ورد تعداد صفحات : 33 چکیده : این مطالب شامل سه بخش گزارش فردی،گزارش گروه کوچک ( گزارش گروهی ) و گزارش گروه بزرگ ) گزارش جمعی ( می باشدکه موضوع انتخاب شده برای گزارش فردی رفع اختلال خواندن یکی از دانش آموزان کلاس پنجم ابتدایی مدرسه صائب می باشد که محور انتخاب و بررسی شده بر روی این موضوع به منظور بهبود عملکرد آموزشی دانش آموز مورد نظر است . موضوع انتخاب شده برای گزارش گروه کوچک مشکل بی انضباطی گروهی از دانش آموزان کلاس پنجم ابتدایی دبستان صائب است . آخرین گزارش هم مربوط به مرور مبحث تقسیم عداد صحیح به منظور یادگیری کامل این مبحث در بین دانش آموزان این کلاس میباشد . در هر سه گزارش یک طراحی فعالیت یادگیری،بحث روایی،کد گذاری ،بازنویسی،نتیجه گیری وپیشنهادات وتفسیرآمده است مقدمه : فعالیت های یادگیری ،فرصت هایی برای کسب تجربیات مستقیم،ارزیابی و باز اندیشی درباره یادگیری است . در کارورزی ۲ برخلاف ترم قبل ،مشاهدات باید به درون کلاس منتقل شود و در واقع مشاهدات داخل کلاس را

عوامل فیزیکی محیط های آموزشی .

عوامل فیزیکی محیط های آموزشی . عوامل فیزیکی محیط های آموزشی فرمت فایل : ورد تعداد صفحات : 6 آیا عوامل فیزیکی موثر بر تحصیل دانش آموزان را می شناسید ؟ چندین عامل فیزیکی وجود دارد که برای فراگیری دانش آموزان تاثیر زیادی دارند مهمترین آنها عبارتند از : ▪ نور و عوامل مربوط به آن مانند میزان و شدت نور، نوع نور(طبیعی یا مصنوعی)؛ ▪ ابعاد ظاهری کلاس شامل دیوار، درب و کف کلاس، سرانه مساحت و سرانه فضا؛ ▪ حرارت و تهویه کلاس؛ ▪ صدا و عوامل مربوط به آن؛ ▪ سازماندهی و آرایش کلاس؛ ▪ تجهیزات آموزشی شامل تخته سیاه و رسانههای آموزشی . اهمیت نور مناسب و متغیرهای مربوط به آن چگونه است ؟ به طور کلی درفرآیند یادگیری، ۸۳ درصد یادگیری به وسیله حس بیـــنایی صورت میگیرد(ذوفن ولطفی پور، ۱۳۷۷ ). بنابراین، اگر عمل دیدن با اشکال رو به رو شود، افت در یادگیری ایجاد میگردد. هدف تأمین روشنایی درمـــدرسه، عــبارت از به وجود آوردن محیطی است که درآن، عمل دیدن به بهترین وجه و با حداقل زحمت و کوشش انجام گیرد تا نی

علل ضعف دانش آموزان از درس ریاضی .

علل ضعف دانش آموزان از درس ریاضی . علل ضعف دانش آموزان از درس ریاضی فرمت فایل : ورد تعداد صفحات : 12 به محض اینکه دانش آموز به مدرسه پا میگذارد با درسی به نام ریاضی آشنا میشود و معلم میگوید: «درس ریاضی را جدی بگیرید و برای فهمیدن آن احتیاج به تمرین بیشتری دارید». همین کلمهی جدی بگیرید برای دانشآموز مشکل آفرین است، زیرا یادگرفته است که کارهای سخت را جدی بگیرد در نتیجه با ترس به مسائل آن نگاه کرده و ترس از این دارد که ممکن است آن را خوب یاد نگیرد و این امر مقدمهای است برای دوری کردن و حتی به وجودآمدن نفرت از درس ریاضی عوامل ضعف آموزش درس ریاضی : عوامل و مشکلات ضعف آموزش درس ریاضی که مربوط به محتوای کتابهای درسی میباشد . عوامل ضعف آموزش درس ریاضی مربوط به خود دانشآموز عوامل ضعف آموزش درس ریاضی ابتدایی مربوط به روشهای آموزش عوامل ضعف آموزش درس ریاضی ابتدایی مربوط به معلمان عوامل دیگر شامل : نقش فضا و مکان، نقش خانواده، نقش

روش‌های فعال تدریس مفاهیم ریاضی، محمدرضا حاجی زاده اسفدن .

روش‌های فعال تدریس مفاهیم ریاضی، محمدرضا حاجی زاده اسفدن . روشهایفعالتدریسمفاهیمریاضی دوره ی ابتدایی مؤلف: محمدرضاحاجی زادهاسفدنـ مرکز تربیت معلم شهید بهشتی مشهد روشهای فعال تدریس مفاهیم ریاضی فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 112

روشهای فعال تدریس با رویکردهای جدید .

روشهای فعال تدریس با رویکردهای جدید . روشهای فعال تدریس با رویکردهای جدید فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 42

خلاصه کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی مهارت دوم: مبانی نظری تدریس .

خلاصه کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی مهارت دوم: مبانی نظری تدریس . روشها و فنون تدریس خلاصه کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی مهارت دوم: مبانی نظری تدریس فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 58 همچنین موارد زیر را هم داریم کلیک کنید: دانلود خلاصه کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی مهارت دوم: مبانی نظری تدریس . دانلود خلاصه کتاب اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر علی اکبر سیف با نمونه سوال . دانلود خلاصه کتاب اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر علی اکبر سیف . دانلود پاورپوینت اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر علی اکبر سیف . دانلود نمونه سوال سنجش و اندازه گیری دکتر سیف . دانلود پاورپوینت روانشناسی تربیتی رشته های علوم تربیتی و روان شناسی مؤلف: علی اکبر سیف . دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب مبانی تکنولوژی آموزشی، دکتر هاشم فردانش . دانلود خلاصه کتاب مبانی تکنولوژی آموزشی، هاشم فردانش .

پاورپوینت روش های تدریس چند پایه .

پاورپوینت روش های تدریس چند پایه . دانلود پاورپوینت روش های تدریس چند پایه فرمت فایل : پاورپوینت تعداد اسلاید: 56 آنچه در این قسمت ذکرمی شود، شیوه های مرسوم تدریس در کلاسهای چند پایه است که عبارتند از : روش محوری روش گروهی روش تلفیقی روش محوری : در این روش برای هر پایه درس معینی پیش بینی می شود، به طریقی که حداکثر 3 گروه از دانش آموزان با فاصله ی پیش بینی شده مستقیماً با معلم کار می کنند و برای گروه های دیگر دروسی از قبیل: خط، نقاشی، املا، انشا، تمرین ریاضیات، تمرین کلمات دارای ارزش املایی و که نیاز کم تری به نظارت مستقیم آموزگار دارد، منظور می شود .

پاورپوینت روش تدریس ریاضی سوم .

پاورپوینت روش تدریس ریاضی سوم . دانلود پاورپوینت روش تدریس ریاضی سوم فرمت فایل : پاورپوینت تعداد اسلاید: 160 انواع ارتباط ها در ریاضی 1) درونی : یعنی مفهومی را که قبلاً آموزش داده ایم از آن مفهوم برای آموزش مفاهیم درس جدید استفاده کنیم . سه دسته ی ده تایی یعنی 30=10*3 2) بیرونی : این که در سایر دروس چگونه می توان از ضرب استفاده کرد. البته این ارتباط در دوره ی ابتدایی خیلی چشم گیر نیست . شاخص های کتاب سوم 1) استفاده از ماشین حساب به عنوان یک تکنولوژی 2) برگشت به تصویر موضوعی در فرایند آموزش 3) آوردن مساحت و محیط در یک فصل 4) توجه جدی به محاسبات ذهنی و گسترده نویسی 5) بازنمایی مختلف یک مفهوم 6) استفاده از راهبردهای حل مساله برای درک بهتر مفهوم

روش تدریس عـ_ـعـ_ـع_ع .

روش تدریس عــعــعع . روش تدریس عــعــعع فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 1

روش تدریس ریاضی دوم ابتدایی .

روش تدریس ریاضی دوم ابتدایی . روش تدریس ریاضی دوم راهنمای معلم ریاضی دوم ابتدایی فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 54

روش تدریس پیشنهادی درس همدلی و همراهی پیام های آسمان پایه نهم .

روش تدریس پیشنهادی درس همدلی و همراهی پیام های آسمان پایه نهم . روش تدریس پیشنهادی درس همدلی و همراهی پیام های آسمان پایه نهم فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 3

روش تدریس اِ ربط (کسره ی ربط ) .

روش تدریس اِ ربط (کسره ی ربط ) . روش تدریس اِ ربط (کسره ربط ) فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 5

روش های تدریس در چندپایه .

روش های تدریس در چندپایه . روش های تدریس در چندپایه فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 20

روشها و فنون تــدریس .

روشها و فنون تــدریس . روشها و فنون تــدریس فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 22

روش تدریس قرآن سوم ابتدایی .

روش تدریس قرآن سوم ابتدایی . روش تدریس قران کلیات و مبانی آموزش قرآن سوم دبستان فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 35

محتوا و روش تدریس فصل 3 مطالعات اجتماعی پایه پنجم .

محتوا و روش تدریس فصل 3 مطالعات اجتماعی پایه پنجم . محتوا و روش تدریس فصل 3 مطالعات اجتماعی پایه پنجم فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 33

روش تدریس علوم دوم ابتدایی .

روش تدریس علوم دوم ابتدایی . روش تدریس علوم دوم ابتدایی فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 77

کتاب راهنمای معلم علوم تجربی سال اول ابتدایی .

کتاب راهنمای معلم علوم تجربی سال اول ابتدایی . کتاب راهنمای معلم علوم تجربی سال اول ابتدایی فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 121

دیکشنری لاتین اصطلاحات و مفاهیم رشته ی جامعه شناسی (در دو جلد 710صفحه ای)

دیکشنری لاتین اصطلاحات و مفاهیم رشته ی جامعه شناسی (در دو جلد 710صفحه ای) این منبع علمی نیاز روز دانشجویان و اساتید محترم رشته ی جامعه شناسی که لازم است اصطلاحات و مفاهیم علمی رشته ی جامعه شناسی را بدانند و نسبت به تعاریف و توضیحات علمی مفاهیم آشنایی داشته باشند برآورد می کند. در ضمن این منبع به زبان لاتین است و می تواند آموزشی برای ترجمه و درک مفاهیم باشد.

روش تدریس ریاضی درس اول یادآوری عدد نویسی و محاسبات عددی .

روش تدریس ریاضی درس اول یادآوری عدد نویسی و محاسبات عددی . روش تدریس ریاضی درس اول یادآوری عدد نویسی و محاسبات عددی فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 10

روش تدریس ریاضی ششم .

روش تدریس ریاضی ششم . روش تدریس ریاضی ششم فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 60

راهنمای تدریس ریاضی کتاب اول دبستان، بررسی صفحه به صفحه کتاب .

راهنمای تدریس ریاضی کتاب اول دبستان، بررسی صفحه به صفحه کتاب . راهنمای تدریس ریاضی کتاب اول دبستان، بررسی صفحه به صفحه کتاب فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 36

روش تدریس درصد پایه ششم .

روش تدریس درصد پایه ششم . روش تدریس درصد پایه ششم فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 8

روش تدریس در کلاس های چند پایه .

روش تدریس در کلاس های چند پایه . روش تدریس در کلاس های چند پایه فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 30

روش تدریس خوا استثنا .

روش تدریس خوا استثنا . روش تدریس خوا استثنا فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 3

روش تدریس چندپایه روش گروهی .

روش تدریس چندپایه روش گروهی . روش تدریس چندپایه روش گروهی فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 5

تحقیق جامع درباره بیماری ایدز

تحقیق جامع درباره بیماری ایدز لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات:66 بیماری ایدز از جدیدترین ومهلک ترین عفونتهای ویروسی می باشد که اولین بار در سال 1981 شناسایی شد .از آن تاریخ تا کنون هر سال بر تعداد قربانیان این بیماری افزوده شده ،به طوریکه از 173 کشور تا پایان سال 1992 گزارشاتی در این زمینه به چشم می خورد. بعضی از کشورها موارد کمی از این بیماری راگزارش کرده اند که علت آن می تواند واقعا کم بودن موارد این بیماری یا کمبود امکانات آزمایشگاهی کافی و نا آگاهی پزشکان از علائم بیماری برای تشخیص در آن کشورها و یا خوب نبودن نظام گزارش دهی آنها باشد. آمار بیماران مبتلا به ایدز امروزه، نمایانگر وضعیت آلودگی در بیش از یک دهه گذشته در دنیاست. بنابراین مسئولین امور پزشکی، بهداشت عمومی، سیاسی و اجتماعی نباید تنها به بررسی مراحل انتهای طیف بیماری که ایدز میباشد کفایت کنند، بلکه می بایست تمامی طول دوره عفونت HIV را در نظر گیرند. تنها با بررسی آمار آلوده شدگان به ویروس در زمان حاضر است که میتوان به وضعیت واقعی عفونت HIV در دنیا پی برد. بنابر تخمین سازمان جهانی بهداشت

روش تدریس تفکر استقرایی(روشهای فعال یاد دهی یادگیری) .

روش تدریس تفکر استقرایی(روشهای فعال یاد دهی یادگیری) . روش تدریس تفکر استقرایی(روشهای فعال یاد دهی یادگیری ) فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 3

روش تدریس تشدید .

روش تدریس تشدید . روش تدریس تشدید فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 2

روش تدریس فصل چهارم ریاضی چهارم اندازه گیری .

روش تدریس فصل چهارم ریاضی چهارم اندازه گیری . روش تدریس فصل چهارم ریاضی چهارم اندازه گیری فرمت فایل : PDF تعداد صفحات :16

دانلود تحقیق هنر بازیگری

دانلود تحقیق هنر بازیگری فرمت فایل: ورد (قابلیت ویرایش ) قسمتی از محتوی متن تعداد صفحات : 72 صفحه مقدمه : بازیگری چیست ؟ بارها از خود پرسیدهام، چگونه می توان به این سئوال پاسخی داد که هم قابل قبول باشد و هم حق مطلب را ادا کرده باشد.قبول، از نقطه نظر عام عرض کردم، چون می پندارم، تمام تئوریها در بازیگری راهگشا و ضروری اند ولی هیچ گاه در توضیح خود حق مطلب را ادا نکردهاند . حق مطلب یعنی آن اتفاق ظریف و پیچیده ای که در ذهن بازیگر شکل میگیرد و به روان و جسم او منتقل میشود.بین آن اتفاق از لحظه اول برخورد بازیگر با کاراکتر تا لحظهای که وی روی صحنه است یک فضای خالی است و کلمات تئوریسین ها برای پر کردن این فضای خالی مثل وضعیت کهکشانها در فضای لایتناهی است.یعنی فضاهای خالی و بیتوضیح بسیار بیشتر از کلمات و توضیحهای ارائه شدهاند.البته منظور من بخش تکنیکی قضیه، مثل تسلط بر بدن و بیان و … نیست.پر واضح است که برای بازیگری تئاتر باید تواناییهای ویژهای که جهت این کار لازم و ضروریاند کسب

روش تدریس اجتماعی دوره ابتدایی .

روش تدریس اجتماعی دوره ابتدایی . روش تدریس اجتماعی دوره ابتدایی فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 18

دانلود تحقیق هنر اصیل ایرانی

دانلود تحقیق هنر اصیل ایرانی فرمت فایل: ورد (قابلیت ویرایش ) قسمتی از محتوی متن تعداد صفحات : 88 صفحه مقدمه موقعیت جغرافیایی ایران بگونه ای است که همواره مورد سکونت انسانها از هزاران سال پیش از تاریخ قرار گرفته است.نجد ایران مثلثی است بین دو فرورفتگی خلیج فارس در جنوب و دریای خزر در شمال.کوههای مغرب یا سلسله زاگراس از شمال غربی به جنوب شرقی امتداد یافته است و سلسله جبال البرز در قسمت شمالی مثلث مذکور قرار گرفته است. به شهادت تاریخ و گواهی باستانشناسانی که از سالها قبل از این، در مناطق مختلف و بر روی آثار بجای مانده از ایران باستان کند و کاو می کردند نجدایران از جمله اولیه نواحی سکونت بشر اولیه بوده است.در قسمت داخلی نجد ایران از جمله مناطقی که مورد سکونت قرار گرفته است دشت پهناور خوزستان یا سوزیانای قدیم است این دشت که در قسمت جنوب غربی قرار گرفته است همان امتداد دشت بین النهرین است. تحقیقات باستانشناسی نشان داده است که انسان عهد حجر که تازه از کوه فرود آمده و در دشت سکونت گزیده بود بر روی مسیر کمانی شکل اطراف کویر نمک واقع در مرکز ایران ساکن شد.(هزا

روش تدریس ای_ یـ ی .

روش تدریس ای یـ ی . روش تدریس ای یـ ی فرمت فایل :PDF تعداد صفحات : 4

دانلود تحقیق هنر اصیل ایرانی سفالگری و نقوش روی سفال

دانلود تحقیق هنر اصیل ایرانی سفالگری و نقوش روی سفال فرمت فایل: ورد (قابلیت ویرایش ) قسمتی از محتوی متن تعداد صفحات : 89 صفحه هنر اصیل ایرانی سفالگری و نقوش روی سفال مقدمه موقعیت جغرافیایی ایران بگونه ای است که همواره مورد سکونت انسانها از هزاران سال پیش از تاریخ قرار گرفته است.نجد ایران مثلثی است بین دو فرورفتگی خلیج فارس در جنوب و دریای خزر در شمال.کوههای مغرب یا سلسله زاگراس از شمال غربی به جنوب شرقی امتداد یافته است و سلسله جبال البرز در قسمت شمالی مثلث مذکور قرار گرفته است. به شهادت تاریخ و گواهی باستانشناسانی که از سالها قبل از این، در مناطق مختلف و بر روی آثار بجای مانده از ایران باستان کند و کاو می کردند نجدایران از جمله اولیه نواحی سکونت بشر اولیه بوده است.در قسمت داخلی نجد ایران از جمله مناطقی که مورد سکونت قرار گرفته است دشت پهناور خوزستان یا سوزیانای قدیم است این دشت که در قسمت جنوب غربی قرار گرفته است همان امتداد دشت بین النهرین است. تحقیقات باستانشناسی نشان داده است که انسان عهد حجر که تازه از کوه فرود آمده و در دشت سکونت گزیده بود بر روی مسیر کمانی شکل اطراف

مطلب در مورد روش تدریس .

مطلب در مورد روش تدریس . روش تدریس فرمت فایل : ورد تعداد صفحات : 26 مقدمه : تعریف روش : « روش در مقابل واژه ی لاتینی «متد » به کار می رود ، وواژه ی متد در فرهنگ فارسی « معین » و فرهنگ انگلیسی به فارسی «آریانپور »به :روش ، شیوه ،راه ،طریقه ، طرز ، اسلوب معنی شده است . به طور کلی «راه انجام دادن هر کاری » را روش گویند .روش تدریس نیز عبارت از راه منظم ،با قاعده و منطقی برای ارائه درس می باشد . تقسیم بندی روش تدریس : 1 ـ روشهای تاریخی 2 ـ روشهای نوین « صفوی ، ص 239، 1370 ) « اصطلاح تدریس ،اگر چه در متون علوم تربیتی مفهومی آشنا به نظر می رسد ،اکثر معلمان و مجریان برنامه های درسی با معنی و ماهیت درست آن آشنایی دارند . برداشتهای مختلف معلمان از مفهوم تدریس می تواند در نگرش آنان نسبت به دانش آموزان و نحوه ی کار کردن با آنها تأثیرمثبت یا منفی بر جای گذارد . برداشت چند گانه از مفهوم تدریس می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ؛از مهمترین آنها ضعف دانش پایه و اختلاف در ترجمه و برداشت نادرست

دانلود تحقیق هندبال پاس لی شوت لی 12 ص

دانلود تحقیق هندبال پاس لی شوت لی 12 ص فرمت فایل: ورد (قابلیت ویرایش ) قسمتی از محتوی متن تعداد صفحات : 12 صفحه یا رحیم هندبال 2. موضوع:پاس لی –شوت لی پاس لی: بازیکن با پای راست یک قدم به طرف جلو بر میدارد شانه چپ متمایل میشود به طرف مسیر پرتاب و قدم دوم قدم لی لی پای راست است در همین موقع پای چپ جهت ایجاد تکیه گاه به جلو آورده میشود همزمان با قدم دوم وقبل ازقدم سوم دست کشیده میشودو همزمان با گذاشتن پای چپ روی زمین حرکت دست برای پرتاب آغاز میشود(نوک پنجه پا ی گام سوم (پای چپ)به طرف داخل است)ومیتوان بعد از پرتاب وزن بدن به وسیله ی پای راست که جلو آورده میشود گرفته وخنثی شود . شوت لی: برای اجرای شوت لی تمام نکات پاس لی را باید انجام داد با این تفاوت که در پاس , ما از قدرت زیاد استفاده نمیکنیم چون شوت کردن به طرف دروازه صورت می گیرد باید دارای قدرت زیادی باشد. انواع شوت: 1)شوت هایی که پا با زمین تماس دارد(شوت ثابت) 2)شوتی که در حال پرش می باشد,بدین معنی که پاها با زمین تماس نداشته باشد وبدن در فضا قرار گیرد. اصولی که در شوت باید رعایت شود: برای پاس دادن فشا

راهنمای تدریس درس 5 علوم پنجم حرکت بدن .

راهنمای تدریس درس 5 علوم پنجم حرکت بدن . راهنمای تدریس درس 5 علوم پنجم حرکت بدن فرمت فایل : ورد تعداد صفحات : 8 مطالبی که در این قسمت مطرح شده است خلاصه ای از راهنمای تدریس معلم درس 5 علوم است . همکاران و دوستان عزیز برای دستیابی به کل مطلب در این زمینه رجوع کنند به سایت تالیف کتب درسی و فایل آن را دانلود کنند درس 5 حرکت بدن در این درس آنان مدل استخوان، ماهیچه و مفصل را می سازند و چگونگی کار ماهیچه، استخوان و مفصل برای انجام حرکت را می آموزند. با انجام فعالیت و گفت وگو، با انواعی از ماهیچه ها، اسکلت، مفصل، مغز، نخاع وعصب آشنا می شوند. دربارة راه های حفظ سلامت اسکلت و ماهیچه با یکدیگر گفت وگو می کنند و دربارة اینکه هنگام آسیب دیدن استخوان برای ترمیم آن، چه باید کرد، اطلاعات جمع آوری می کنند. همچنین آنان با رابطة مغز، نخاع، عصب و ماهیچه برای انجام حرکت آشنا می شوند. همین طور به نقش های اسکلت در بدن پی می برند. در این درس دانش آموزان مهارت هایی مانند کاوشگری، اندازه گیری و مدل سازی را نیز تمرین می کنند . مفاهیم پس از پایان این

تحقیق درباره هپاتیت

تحقیق درباره هپاتیت لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات:7 هپاتیت به معنی التهابکبد است و انواع مختلفی دارد که بعضی از آنها قابل سرایت هستند و برخی مسری نیستند. بیشتر مبتلایان به هپاتیت آنهم از نوع C و B علائمی ندارد. برخی از این بیماران علائم عمومی عفونت ویروسی را نشان میدهند از قبیل خستگی، دل درد، درد عضلانی و تهوع و بی اشتهایی، ولی در موارد پیشرفته علائم نارسایی کبدیبروز میکند word

راهنمای کاربردی روش های نوین تدریس .

راهنمای کاربردی روش های نوین تدریس . راهنمای کاربردی روش های نوین تدریس فرمت فایل : PDF تعداد صفحات: 208

آموزش تدریس درس حشرات علوم اول راهنمایی به روش 5E.docx .

آموزش تدریس درس حشرات علوم اول راهنمایی به روش 5E.docx . آموزش تدریس درس حشرات علوم اول راهنمایی به روش 5 E.docx فرمت فایل: ورد تعداد صفحات: 2 این الگوی تدریس ازپویاترین و کارآمدترین، الگوهای تدریس است که در بسیاری از کلاس های دنیا با موفقیت در حال اجرا است . مراحل اجرای الگوی تدریس حاضر در 5 مرحله برنامه ریزی واجرا می شود؛ مراحل مورد نظر عبارت اند از : -1 درگیر گردن Engaging -2 کاوش Exploration -3 توصیف ( (Explanation -4 شرح و بسط گسترش ( Elaboration) -5 ارزشیابی ( Elaboration) دلیل نام گذاری الگوی تدریس ساخت گرایی به الگوی E5 ، آغازشدن هر مرحله با حرف E است . برای درک بهتر این الگوی تدریس حاضر، درس حشرات ازکتاب علوم اول راهنمایی بر اساس این 5 مرحله آموزش داده می شود . مرحله اول: درگیر شدن این مرحله برای جلب توجه کلاس به موضوع مورد آموزش و ایجاد هیجان وانگیزش در فراگیران طراحی شده است. یک سؤال جالب، یک داستان نیمه تمام، یک عکس خوب،ارائه یک فعالیت مناسب علمی و یا می تواند مورد استفاده معلم قرار گیرد درآموزش درس حشرات معلم برای اجرای این مرحله می تواند در صورتی که امکان

خلاقیت و روش تدریس آموزگاران .

خلاقیت و روش تدریس آموزگاران . خلاقیت و روش تدریس آموزگاران فرمت فایل :PDF تعداد صفحات: 4

چگونه یک معلم خوب باشیم و کلاس جذاب تری داشته باشیم؟ .

چگونه یک معلم خوب باشیم و کلاس جذاب تری داشته باشیم؟ . چگونه یک معلم خوب باشیم و کلاس جذاب تری داشته باشیم؟ فرمت فایل: ورد تعداد صفحات: 20 هر معلمی با بالا رفتن تجربه اش پی خواهد برد که باید به برخی کارهای ضروری در کلاس درس توجه نماید ، بعضی اعمال را نباید انجام دهد، و خود را در کلاس برای دقایقی به جای شاگردان فرض نماید . تجربه نشان داده معلمانی که در کلاس درس فعالیت و تحرک بیشتری داشته ، به شغل خود علاقه و عشق می ورزند ، هدف های متنوعی دارند ، درگیری ها و جنگ اعصاب کمتری داشته باشند ، دیر تر از دیگران فرسوده و شکسته خواهند شد و همیشه به عنوان فردی شاداب و با نشاط و موفق در شغل خود نزد دیگران شناخته شده اند . در زیر به صورت خلاصه ، کارهایی که معمولا" در کلاس درس باعث جلب توجه دانش آموزان ، علاقمندی به درس و معلم و نشاط آنان میشود و برگفته از تجارب شخصی است ، ذکر می گردد . با شنیدن نام " برنامه " یا " طرح درس " یا " طرحی برای مدیریت کلاس" ، اذهان به سراغ چندین صفحه کاغذ می رود که در آن با دقیقه و ثانیه ، ریز فعالیتها نوشته شده و به عبارتی ، معلم را در چهار چوب مقرراتی ، محصور می کند ، (و به این دلی




  • ۹۶/۱۱/۰۲
  • فصل هنری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی